تولید انواع اجزای خانه های هوشمند

تولید انواع اجزای خانه های هوشمند

 با سابقه ای درخشان در طراحی و اجرای سیستم های هوشمند ساختمانی نظیر سیستم های مدیریت ساختمان (BMS) و خانه هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا، ساختمان شما را فارغ از سال ساخت، نوع کاربری و سیستم برق کشی آن هوشمند می نماید. در هر کجای ایران که هستید هوشمند سازی خانه خود را را به ما بسپارید تا با بهره گیری از پکیج های متنوع هوشمند سازی خانه، از خدمات بی نظیر خانه های هوشمند بهره ببرید.خانه های هوشمند برای تمام ساختمان ها، برای هر سلیقه و بودجه و برای هر نوع از کاربری راه حل های ویژه و متنوعی ارائه می کند.

نور هوشمند، هوشمند سازی سیستم های تهویه، امنیت و ایمنی هوشمند، هوشمند سازی لوازم خانگی، پرده هوشمند، آبیاری هوشمند، سیستم های صوت و تصویر، برق و انرژی و … تنها بخشی از خدمات خانه های هوشمند برای ساختمان ها است.

برای سفارش خانه هوشمند خود کافی است با ما تماس بگیرید یا فرم پیش سفارش هوشمندسازی موجود در پایین صفحه را تکمیل کنید. با استفاده از محصولات برترین برندهای جهانی فعال در IoT و تلفیق آن با دانش برنامه نویسی و معماری و الکترونیک، کنترل اجزای ساختمان شما با نرم افزار های تلفن همراه، دستیارهای صوتی نظیر گوگل، آلکسا و سیری، ریموت کنترل های تابعی و اتوماسیون در دستان شما قرار دهیم تا در هر لحظه عملکردهای ساختمان هوشمند خود را در اختیار داشته باشید.

انجام پروژه هوشمند سازی ساختمان ها و واحدهای اداری و تجاری در تهران، البرز، گیلان، مازندران، اصفهان، شیراز، تبریز، کیش و … قسمتی از نمونه کارهای ما می باشد.

نظرات

ثبت نظر